La Fundació

El Parés és una fundació privada, sense ànim de lucre, creada per la família Codina-Bau, i nascuda amb la voluntat d’ajudar i acollir a tots els nens i nenes de la comarca, especialment als més vulnerables, a qui l’entorn i les instal·lacions del Mas el Parés els poden ser altament beneficiosos.

L’objectiu de la Fundació és: la promoció, divulgació i realització d’activitats a la natura, especialment de caràcter terapèutic, lúdic, educatiu i esportiu, per tal de fomentar i afavorir el coneixement, l’estimació i el respecte, de la societat en general, per la natura i els animals.

Vetllem per la inclusió social i educativa, per això també treballem amb tots els nens i especialment nens amb NEE (necessitats educatives especials), discapacitats físiques, psíquiques, sensorials, cognitives i/o amb risc d’exclusió social. Potenciem el treball en equip, per mitjà de la constitució de grups mixtos que ajuden a afavorir el creixement personal i el desenvolupament educatiu, gràcies a un entorn rural i integrat, amb moltes possibilitats.

El nostre  lema és “AJUDA’NS A AJUDAR”.

Educar és l’art d’acompanyar a SER.

Educar no és omplir, sinó permetre des del respecte, l’amor i la llibertat que un sigui el que ja és. Educar és una possibilitat de creixement mutu i comença al nostre interior, acompanyant des del nostre SER amb autenticitat.

Calendari d’Activitats
27 de Desembre de 2019