Programa per adolescents

Ens fa molta il·lusió des de la Fundació el Parés comunicar-vos que obrim la porta a un nou projecte per a joves d’entre 16 i 20 anys en risc d’exclusió social, que no estudien ni treballen. La iniciativa del projecte rau en la necessitat social que avui en dia hi ha amb tants adolescents sense motivació per construir la vida que volen i la voluntat de formar part activament en aquest procés mantenint la Fundació en acció tot l’any.

L’entorn i les instal·lacions del Mas el Parés conformen un espai únic per desenvolupar el projecte en diferents àmbits i l’equip interdisciplinari (psicologa, integradora social, fisioterapeuta, monitors de lleure…) ofereixen un temps de qualitat per calmar, aprendre i conèixer eines pràctiques per construir la vida que volen.Els objectius principals del projecte són:

· Augmentar l’autoconeixement.

· Augmentar l’autoestima.

· Aconseguir la integració laboral.

· Conèixer el món natural i la vida.

La metodologia és diversa amb dinàmiques de gestió emocional i desenvolupament personal, activitats físiques, artístiques i lúdiques , feines i manteniment del Mas el Parés, excursions a la natura, tallers i xerrades de col·laboradors professionals de diversos àmbits i recursos audiovisuals. A més a més, planegem mantenir una comunicació (un cop per setmana) amb les institucions, els/les tutores dels/les joves i les seves famílies per compartir informació, tenir una valoració transversal més global i poder aconseguir fer un seguiment més individual.L’horari ofertat és de dilluns a divendres de 10h a 15h (adaptable als viatges d’autocars Rovira). Pel què fa a la data d’inici, nosaltres aquest mes de novembre ja estem apunt per començar amb el primer grup de joves.

Escolta el podcast: Projecte empoderament per a joves – Radio Vic – Programa De Tots Colors

Cada matí de dilluns a divendres de 10h a 15h (horari adaptable als viatges d’autocars Rovira).

Desperta l’entusiasme i construeix la teva vida

VOLUNTARIAT

Vols ser un dels nostres voluntaris per treballar a favor de la societat dels infants?

DONATIUS I AJUDES

Fes un donatiu i ajuda’ns a protegir els infants més vulnerables.

TREBALLA AMB NOSALTRES

Busquem persones com tu, positives, decidides i compromeses.

Calendari d’Activitats

Res per mostrar entre el 12 de juny de 2021 i el 12 de juliol de 2021.

ENS TROBARÀS A