Rialla franca

Revista Rialla franca

Aquesta revista ha sorgit de l’interès de crear un nou canal, en format paper i digital, per donar a conèixer el dia a dia, les novetats i els projectes socials que es duen a terme des de la Fundació el Parés de Gurb.

Es tracte d’una revista informativa de l’acció solidària del Parés acompanyada de contingut de qualitat sobre el coneixement popular del món rural, algunes idees per l’autosuficiència personal (a nivell físic, mental i emocional) i unes reflexions per viure respectuosa i sosteniblement amb un/a mateix/a, la societat i la naturalesa.

Va dirigida des dels més petits de la casa als més grans; tota edat és bona per aprendre o, més ben dit, recordar la saviesa amorosa que ens regala la vida.
La “Rialla franca” pretén, com el seu nom indica, generar l’efecte d’un somriure sincer i compartir la complicitat de l’ésser humà amb la vida per ser feliç i coherent amb les decisions que es prenen.

Segur que la “Rialla franca” és per tu”

Calendari d’Activitats

Res per mostrar entre el 1 d'agost de 2021 i el 1 de setembre de 2021.

ENS TROBARÀS A